där man ska vara evigt stark och byggd av järn ..

amen godkväll!

har precis kommit ur duschen, innan jag hoppade in där så städade jag mitt rum, & rensade min garderob.
tänkte ge lite kläder till min lilla granne (om hon vill ha dom) annars ska jag slänga dom. 
va ganska skönt att bli av med endel.. eftersom den senaste tiden har mina kläder luggit så att det inte har gått att stänga min garderob eller på golvet.
nu kan jag iallafall stänga garderoben, men den är proppad.. så är väl säkert en hel del till jag skulle kunna göra mig av med, men jag får sån ångest av att slänga kläder.. tänker typ att jag säkert snart kommer vilja använda just den tröjan men då kommer den vara slängd. så det är lika bra att spara den.
men, jag får väl köpa nytt ifall det skule bli så..
annars idag var jag en sväng till i2 matrên för min lilla söta tjatande bror va ju "tvungen" dit och köpa godisremmar(!) helt ovärt.. men ändå, jag köpte faktiskt en grej jag med.. en väska! som jag blev väldigt nöjd med! trodde jag aldrig om mig, att jag skulle hitta nått sånt på en marknad. men den va billig, 100 spänn!
efter vi hade vart där så åkte vi till ikea, mamma skulle köpa grejer till altanen, men så blev det inte, för min bror är så sjukt jobbig när man är i sånna affärer, tjatar bara om att få åka hem. men vi köpte iallfall lite grejer att ha inne, & mattor till henrik.. jag fick mig ett nytt överdrag till min stora kudde i sängen, så nu har jag en svart, de är najs!
& mitt rum är finare än på länge, och det är så skööönt, är så mycket härligare att vara här inne nu tycker jag.

Imorgon har jag nationellt prov i engelska, jag hoppas de går bra.. de måste det göra. 
efter skolan så har jag massa saker som jag ska göra, först måste jag ner tillpolisstationen & göra passet, det känns som att det börjar bli ganska bra att göra de nu.. efter de måste ja med mamma till banken och fixa så jag får ett VISAkort.. sen så skulle jag behöva gå en runda på stan med mamma och införskaffa lite nya kläder.. men vi får se hur det blir med det.. ska träffa daniel imorgon också, & kanske gabriel. hoppas det! det ska bli kul.. gabriel va det ett tag sen som jag såg nu, även om vi går på samma skola. ;S  


jag inte riktigt hur mina tankar & känslor är just nu, det ändrar sig varje sekund känns det som. 
ena stunden så känns allting hur bra som helst och jag skiter i allt som är dåligt. sen poff så känner jag mig ungefär helt jävla tom och vill bara försvinna.. det är så jobbigt. & idag när jag kom hem från ikea så såg jag att en viss person hade ett annat namn & ett hjärta på msn.. och det känndes i härtat kan man säga... Jag vet inte varför för jag orkar inte bry mig mer egentligen.. men jag blev verkligen ledsen. 
Jag vet att allting är så totalt jävla över föralltid..  för jag ska aldrig låta nån såra mig så mycket igen! aldrig...

jaja, men iallfall så här är en bild på väskan som jag köpte,
 
image20 kanske inte världens bästa bild, men äsch.. ni får se nån bättre en annan dag. 


nu ska jag läsa lite engelska & lyssna på Lasse Lindh!, sen ska jag ringa lite & sen sova! ha en bra dag imorgon! (=  Puss & godnatt.


 


Kommentarer
Postat av: Erica

Lasse

Postat av: Erica

haha lasse

2008-04-27 @ 23:40:31
URL: http://hejerica.blogg.se
Postat av: Erica

blogg krånglar!

2008-04-27 @ 23:40:56
URL: http://hejerica.blogg.se
Postat av: Elon

äre Åsa eller vad hon heter som ska få kläderna eller xD ? haha ;P .

2008-04-27 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback