Kedjan är svag, då länkarna felar..

Har precis kollat på inlåst på fyran, fyfan vad dumma i huvudet endel är! Skulle aldrig kunna göra de grejerna som en av killarna hade gjort mot sin mamma..

Ikväll så var jag, mamma och Helena ute och åt somsagt, på Via Appia som hade nyöppning idag tror jag, sjukt gott var det iallafall, man fick en varsin köttbit som man grillade själv över en lavasten, och till det fanns det en buffé med en massa olika gott. Rekomenderas. Efteråt gick vi en sväng i mitt i city som var proppat med folk, och sen vidare till duvanhuset, där jag äntligen köpte skorna som jag skrev om i ett
tidigare inlägg, är så sjukt nöjd. 20% på dom ikväll också, så 359 spänn behövde jag bara betala.. puss på det.
Funderar på att lägga mig eller nått nu.?!  är rätt trött......




DET ÄR FÖRSTA OKTOBER IDAG! var det inte nyår typ förra veckan?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg också programmet! Väntade mig faktiskt att det skulle vara bättre.

Postat av: Carolina

Fin blogg! :)

2009-10-01 @ 22:23:49
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ah,jag gillar din rubrik i detta inlägg =)

2009-10-02 @ 10:04:19
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback