030909 - torsdag

tjänarä

Haft en helt okej dag, började med att jag sov ända till tolv, inga fel överhuvudtaget.
Åkte till sjukhuset vid tre och träffade min doktor, blir nog bra med allt nu kanske. hoppas jag. och jag ska få förtur på svininfluensavaccinet, nice! Är dock lite rädd, tänk om jag blir förlamad?!..
Iallafall, så träffade jag Jenny och Stine på stan efteråt och tog en fika på waynes, och en tur på stan. Sen började det regna. WHY?!?!?! hata regn, & hata mitt hår när det regnar.. haha, helt seriöst, så önskar jag att mitt hår bara kunde vara normalt.
Efter stan så träffade jag och Jenny Danneman, och jag fick skjuts så jag kunde lämna min arbetsansökan, och ja, det kändes rätt bra!! håll tummarna åt mig nu. hi hi.. Det är inget heltidsjobb, men kväll/helgsjobb, vilket vore perfekt. Efter det bara hängde vi bara hemma hos mig och var ascoola. Jag missade dock hockeyn, men såg straffavgörandet. he-he. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback