090909 - grattis henrik!


Idag fyller min lillebror 14år, synd att han inte fyller 9, det hade passat lite mer med dagens datum :D Grattis till honom iallafall, kommer lite gäster hit senare ikväll så blir det tårta osv, blir nog trevligt.

Jag har varit sjuk typ hela veckan så har inte orkat uppdatera så mycket, har fortfarande feber + huvudvärk + ont i halsen + frossa + seg i huvudet osv..  Jag hoppas att det går över snart. Är lite rädd för att jag har fått svininfluensan, men tror inte det.. eller?! Vore ju inte så bra om jag smittar alla gäster ikväll isåfall :o
Iallafall har som sagt inte gjort så mycket under de senaste, mest bara kollat på One Tree Hill.. Fast de är ju rätt nice också.

Kommentarer
Postat av: henrik boström XD

tack så mycket favorit syra :)

2009-09-09 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback