I don't want to keep on believing in illusions

Jag tycker att det är helt sjukt i huvudet hur tiden kan gå så snabbt, dagarna bara flyger förbi..

I lördags så var Madde och hennes familj här och åt middag och firade Henrik, det var mysigt. :)
& i måndags var det äntligen dags för hockey igen, som jag längtat. Färjestad vann över Skellefteå med 3-2 och  imorgon är det dags igen, då står Rögle för motståndet.



Just nu ligger jag och lyssnar på Lars Winnerbäcks nya, finns endel bra låtar, tycker dock hans gamla stil är bättre, de här känns mer "disco". Men gillar Du som reser mig och Ett sällsynt exemplar mest. Iallafall just nu. :)

Tidigare idag har jag varit i Bråne och gamla huset med mamma, jag har hämtat en kartong, en tvättkorg och en resväska med kläder från mitt rum.... vart jag ska få plats med allt är en annan femma då det är fullt i min klädkammare, eller vad det nu heter. Ändå känns det som jag har slängt hälften av mina kläder. Hur fick allt plats i Bråne?!? Men är väl bara att börja slänga ännu mer nu kanske, jag hatar att slänga kläder, har nån slags separationsångest när det kommer till det. Så kanske får köpa en byrå istället? ..

1 oktober är huset inte vårt längre iallafall, buhu..

Nu blir det promenad med mimmi och Henrik.
Ha en fin onsdagskväll. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback