240909 - torsdag

hallåistugan.

Har precis satt mig i soffan och tänkte se om det är något bra på tv, eller har egentligen redan fastnat framför How I met your mother på trean. så jäkla bra =D
Kom hem från hockeyn för typ en timme sen. hatar skånska och sådär.. bara så alla vet. På vägen hem från torget precis neranför lägenheten mötte jag ett gäng med massa röglesupportrar, rädd som jag är trodde jag dom skulle slå mig eller något, för alla kollade på mig och såg ut som dom ville döda mig.. Som tur var överlevde jag och det ända som hände var att en gubbe tog tag i min hand och sa grattis till segern. HEHE. tur för mig, tjala. Färjestad vann iallafall med 2-1 efter en ganska långsam match! skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback