vart tog den där elden vägen?

jag har sjukt tråkigt. dumma lördag som är tråkig.... och jag stör mig på alla raggare som åker förbi här utanför och dunkar plåt..... synd att inte kil ligger längre bort..

Igår var jag i Bråne igen och plockade ihop en massa saker, och när jag kom hem så kom världens bästa madde hit, Daniel var även här en stund och hoppade hopprep på ett ben. (kanske inte..) Vi såg på superhero movie, och skrattade ihjäl oss till en scen när en fick glas i ögat, hahaha, så jävla roligt.. egentligen hade jag och Madde planerat att gå ut på krogen igår, men så blev det inte, så då bestämde vi pss för att hyra film, men så blev det inte helller.. Därför började vi kolla på Saw IV, men den var så jävla äcklig så vi såg kanske typ fem minuter bara, men det blev en ganska nice kväll iallafall. :)

Idag så har jag sagt hejdå till madde och kollat på hockey, som förövrigt vanns sjukt orättvist av Linköping då Fbk spelade sjukt bra hela matchen, men Linköping fick in några skitmål och vann ändå..
och appropå tråkigt så har jag tvättat en massa idag, så himla tråkigt, jag har typ aldrig tvättat förut, men nu måste jag typ alltid hjälpa till att tvätta känns det som.  STACKARS MIG, HALLÅ!!

ehhehe vad ska jag göra nu?!  väntar på att Jenny och vilka hon nu är med ska åka in till stan så jag kan gå ut och möta dom och prata lite, men de är typ klockan ett.  så liksom, entertain me please..


jag vill göra om mitt rum...............

hejdå



Kommentarer
Postat av: Kalle

men gu vad fint rummet har blivit! fina färger, men du kanske har annan smak :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback