september vareja!

Det är redan september, vart fan har året tagit vägen? OCH SOMMAREN, vad hände med den?

Idag har jag iallafall ätit lunch med Madde på åhlens och fikat på espresso house, mucho mysigt! efter det tog vi med mimmi på en liten "promenad" ner till älven där vi satt i några timmar och pratade i solen, lite senare anslöt sig även Daniel som har längtat sjukt mycket efter mig, eftersom jag är hans favvo som han inte har träffat på en vecka, hihi.
Efter Maddepadde hade åkt så åkte jag och Daniel och hyrde en film, men den orkade vi inte se, så den ska jag se med pappa imorgon om han fortfarande är sjuk hade jag tänkt! Milk var det förövrigt som vi hyrde, och jag hoppas den är bra. Det borde den vara eftersom Sean Penn är med, och han är bäst!

Vi klippte Mimmi förrförra veckan och nu ser hon ut som en liten söt valpis.



Kommentarer
Postat av: Kalle

NAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWW så sööööööt!!!!! <3 <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback