"Var fan sitter handleden på en gris?"

Imorse blev jag väckt astidigt.. typ klockan nio...... haha, jag dog nästan. Åkte iallafall med till bråne och plockade iordning de sista i mitt rum. Mamma, Pappa och Henrik är fortfarande kvar, men jag åkte hem lite tidigare och träffade Jenny på stan och käkade på BK, hängde även undan ett par assnygga jeansleggins på HM som jag ska hämta imorgon. Sen mötte vi Stine och Moa och hämtade en norsk på busstationen..
När jag kom hem så satte jag mig och kollade igenom en massa foto album från förr, så jäkla roligt, jag älskar att kolla på gamla kort! Jag hittade några av mammas gamla album i en kartong, med bilder från när hon var ung, jag dör när jag ser vad dom har på sig, haha, endel ser verkligen helt sjukt ut.. .

IKVÄLL BÖRJAR EN NY SÄSONG AV PLAYA DEL SOL, ska bli så kul, jag älskar den serien, haha så jävla rolig. Jag hoppas alla kommer kolla! Klockan åtta på ettan. Sen är det parlamentet klockan halv nio på fyran också, kan inte bli bättre. :D


HAHA!

Kommentarer
Postat av: XMalinX

den är ju så jävla rolig!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback