Du är nån annan nu i och för sig


Imorse vaknade madde astidigt, men själv sov jag lite längre, hehe, innan jag gick upp och gav henne sällskap i soffan med lite frukost, vi fastnade framför the green mile på canal+. Riktigt bra film ändå. ja, iallafall så drog hon hem vid ett och efter det hade jag planerat att dra till kmti, men sket i det och tog istället en sväng på stan tillsammans med min bror. Vid halv nio landade Helena i Karlstad. Hur man nu kan landa med ett tåg vet jag inte, men jag mötte iallafall upp henne på tågstationen för att sedan gå hem hit där vi bara låg i min säng och pratade lite innan hon åkte hem till stodene och jag gjorde ingenting.. Nu ska jag iallafall sova, GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback