Jag tror mitt hjärta blöder.


Okej, för det första, vad är felet på europas länders invånare och deras musiksmak.. Eller att rösta Eric högt var ju bra gjort. Men italien?! ja......... vad ska man säga. Inte för jag är någon schlagernörd, men ändå. Eric borde vunnit, hehe.. mest för han är snygg.  För det andra, whats up med vädret? Så deprimerande med regn..


I lördags kväll grillade tillsammans med min familj, + mammas kompis med familj. Senare åkte jag ut till önnerud och daniels place tillsammans med honom och Gabirel. Eftersom Daniel fyllde år i fredags så firade vi honom lite en gång till, Gabriel hade bakat en rätt fin rosa tårta, sen blev det lite sång för Daniel också sen kollade vi även på eurovision somsagt. Riktigt mysigt och jag tycker det är synd att inte vi tre umgås lika mycket bara vi längre. Men det är väl så det är och man får väl ta vara på stunderna man har. he he.

I söndags träffade jag också Daniel, var ute och gick en stund sen var det dags för hockey, som jag såg hemma... tillsammans med pappa och min bror. Sjukt dålig sistaperiod dock.. Finns väl inte så mycket mer att säga om den matchen.  I måndags var jag i skolan samt på gymmet och gårdagen spenderade jag först i skolan och sen hemma hos helena. Har nationella i matte på tisdag! kommer nog gå bra..

Jaja, ikväll ska jag på fotboll, Kbk-halmstad. Blir nog skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback