Men när du strippar och klär av dig är det samma grej..

Söndag idag, även kallad ångestdagenm jag önskar man kunde spola förbi alla söndagar. Önskar att jag hade kunnat spela förbi hela gårdagens förmiddag också, var första gången jag grät på.. ja jag vet inte riktigt hur länge. Bara för att allt blev lite för mycket. För mycket tankar på livet helt enkelt.

Dock mådde jag sjukt mycket bättre under eftermiddagen/kvällen, då jag fick besök av världens bästa madeleine. Vi åkte ut till bergvik och inhandlade lite ingridienser till kvällens middag som blev färsk pasta med smak av vitlök och örter, basilika- och vitt vin-sås tillsammans med kräftstjärtar. Blev mycket gott kan jag tala om, vi är rätt duktiga ändå.

Senare under kvällen drack vi lite vin, åt rågod choklad i form av lindt med cocossmak och kollade på lite film. Hade planerat utgång först, men eftersom alla dumma tråkiga krogar har tjugotreårsgräns på lördagar och varken jag eller Madde kände för Ankan(hata) eller Score så blev det inget. Ioförsig hade vi säkert kommit in på något sätt någon annanstans, men känns lite mer värt att gå ut nästa helg istället också när det troligen är lite mer folk ute, dessutom var det ganska skönt att bara ha en mysig hemmakväll efter några utehelger på rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback