What are words, If you really don't mean them?

aah, fast ne.
trots en bra dag innehållandes lite mer än två timmar på kmti & lunch från oliven med Madde, samt bio med pappa och Henke så är jag rätt.. nere ikväll. Vet inte varför, men ibland.. kommer alla känslorna på en och samma gång. Som Per Gessle hade sagt..

Bion var förövrigt helt okej, dock minns jag inte hur förra filmen slutade då jag inte sett den sen den gick på bio och det var ju i maj förra året. Varför så läng tid emellan?!?! vaaaa? Fast denna var väl rätt lätt att komma in i ändå och det var första gången jag var på 3D film. lite coolt, eh typ. (jag vet att jag är efter)

Ne, men ska väl tvätta bort sminket och hoppa ner i sängen för att kika ett avsnitt OC innan jag somnar. GODNATT!


while my heart is a shield and i won't let it down,
while i'am so afraid to fail so i won't even try. Well, how can i say i'm alive?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback