Why do you have to be so cute? It's impossible to ignore you.

Det första jag gjorde imorse var att färga håret, lite brunare bara, eftersom mitt hår sett ut som 'hejkomochhjälpmig' senaste veckorna. Vid ett blev jag upphämtad av Madde och åkte till skolan för att ha lite matte där vi tränade inför nationella som vi har imorgon. åh.
Ja, efter skolan hade jag tid hos tansläkaren eftersom jag har haft ont som fan i min visdomstand sen någon gång i mitten av förra veckan. Det visade sig iallafall vara en infektion i tandköttet, (den har alltså inte vuxit upp mer än någon millimeter) så hon spolade med koksalt och tog lite bilder på den. Visade sig att den växer in mot min andra tand på något sätt och att den aldrig kommer kunna växa upp klart pga det. Så den bästa lösningen var tydligen att ta bort tanden helt och det måste man göra som en operation på sjukhuset. AJ? Men, kan ju ha den så som den är nu. Men då är det lätt att få samma som jag har fått nu att det blir infekterat. Hur mycket man än borstar. Så vi får väl se hur jag ska göra....

Efter att jag hade varit hos tandläkaren så mötte jag iallafall Helena, Therese och Josefin på espressohouse(!) för en fika innan det böev en liten stund på stan. Riktigt mysigt, och jag har bra vänner. Ananrs ikväll har jag pluggat matte och det har gått, sådär.. as usal!
Nu ska jag iallafall tvätta bort sminket, borsta tänderna och sätta på ett avsnitt oc att somna till.
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback